Eco-Rom Ambalaje pune la dispoziția clienților săi, producători și importatori de produse ambalate, precum și a partenerilor, operatori de colectare și reciclare a deșeurilor de ambalaje, două sisteme performante de raportare online:
CLIENȚI ON-LINE este soft-ul folosit de către companiile care pun pe piață produse ambalate, în beneficiul cărora prezintă următoarele avantaje:
• permite transmiterea facilă a cantităților de ambalaje introduse pe piață (încă din 2007) și administrarea completă online a conturilor de client (începând din 2016);
• facilitează accesul la:
– raportările din perioada valabilității contractului de transfer de responsabilitate;
– modul de calcul al facturii;
– facturile emise în format PDF pentru ultimii 3 ani;
– soldul neachitat, actualizat zilnic;
– arhivă și după încetarea contractului de transfer de responsabilitate.
• asigură transmiterea informațiilor și comunicărilor importante către clienții Eco-Rom Ambalaje (schimbări legislative, oferte speciale, raportări către ANPM, etc.);
• conferă rapiditate în comunicarea documentelor oficiale: acte adiționale, notificări, declarații către oficialități, audit prin afișarea pe cont a documentelor personalizate în format PDF;
• permite transmiterea online a estimării cantităților de ambalaje introduse pe piață și a Anexei 2b aferentă Raportului anual către ANPM.
WMC ON-LINE este soft-ul folosit de către parteneri pentru a introduce în sistem cantitățile de deșeuri de ambalaje colectate, sortate și valorificate prin reciclare respectiv energetic în contul Eco-Rom Ambalaje (începând din 2014). Principalele funcții vizează:
• transmiterea datelor în format standardizat;
• urmărirea continuă pe fluxul achiziții > livrări pe fiecare tip de material;
• validarea preliminară automată de către sistem a datelor introduse;
• validarea facilă a datelor de către Managerul Regional pe baza documentelor primite;
• afișarea automată a calculului serviciilor după validarea datelor introduse în sistem;
• posibilitatea transmiterii documentelor de trasabilitate în format electronic și transferarea automată către fiecare Manager Regional desemnat;
• generarea rapidă de rapoarte în format excel adaptate conform cerințelor autoritatilor (AFM, ANAF);
• exportul borderourilor de achiziții/livrări în format excel;
• calcularea automată a necesarului de materiale în vederea realizării țintelor anuale, prin corelarea “in real time” a cantităților raportate a fi introduse pe piața națională de către clienți respectiv cantitățile reciclate de către parteneri.