Publicatii & Informatii utile

Gala Premiilor Piata – editia a X-a 2015

Carrefour Romania a castigat Marele Premiu pentru cel mai bun comerciant, iar Unilever South Central Europe a obtinut Marele Premiu pentru cel mai bun furnizor la editia a X-a a Galei Premiilor PIATA ale industriei bunurilor de larg consum, desfasurata in seara de 5 noiembrie 2015. Editia 2015 a Premiilor PIATA, a zecea, a reunit 444 de candidaturi depuse de peste 100 de companii din FMCG si retail.

Competitia Premiile PIATA 2015 a beneficiat in acest an de sustinerea unor companii si branduri de renume: parteneri principali sunt Carrefour Romania, Albalact, Zuzu, Unilever, Eco-Rom Ambalaje, Rama, Delma, Algida, Delikat, Dove, Dero, Coccolino, Domestos, Cris-Tim, Mondelez Romania, Milka, Poiana, Barni, BelVita, Caroli Foods, Coca-Cola HBC Romania si ISRA Center Marketing Research.

sursa: http://www.revista-piata.ro/index.php?c=newslist&m=detaliu&id=11776

 

 

Comenteaza

© 1996-2015 Eco-Rom Romania

Done by Kuantero

Misiunea Eco-Rom Ambalaje

“Misiunea noastra este reciclarea deseurilor de ambalaje astfel incat Dumneavoastra sa va bucurati de deplina libertate in alegerea solutiilor de ambalare pentru produsele pe care le produceti si comercializati.

Noi lucram pentru a elimina orice bariera sau restrictie pe intreg lantul ambalajului contribuind astfel la dezvoltarea afacerii Dumneavoastra.”

citeste mai mult

3.056 companii au transferat responsabilitatea reciclarii la Eco-Rom Ambalaje.
9,4 milioane de locuitori au acces la infrastructura de colectare separata asigurata de catre Eco-Rom Ambalaje
376.094 mii de tone deseuri de ambalaje reciclate prin Eco-Rom Ambalaje in anul 2014

Untitled Inca din anul 2004, concomitent cu eforturile depuse in construirea unui sistem national  durabil si performant capabil sa asigure si sa garanteze industriei romanesti precum si  autoritatilor statului atingerea obiectivelor legale de valorificare si reciclare,  Eco-Rom      Ambalaje a dezvoltat constant portofoliul de servicii oferite clientilor sai. citeste mai mult